روند افزایش کیفیت ترافیک وب سایت

برنامه کلمات کلیدی Search Engine Optimization به طور مداوم مقدار داده هایی را که در مورد کلمات کلیدی فردی نشان می دهد ، محدود کرده است ، در هر زمان معین برای نشان دادن دامنه حجم به جای یک شماره واحد. این موضوع وقتی مرا می بیند که در اینجا قابل دسترسی است ، کمی مرا شگفت زده می کند ، اما مطمئناً این تعجب استقبال می شود.

Web Site

اگر کسی بیشتر به ابزارهای تحقیق رایگان کلمات کلیدی متکی باشد ، می توانید تخمین خوبی از حجم کلمه کلیدی بگیرید. SEO این مشکل را حداقل تا حدی حل می کند.

در مورد صحت اعداد حجم جستجوی گوگل بحث هایی وجود دارد ، اما داشتن برخی از داده های حجم جستجو به عنوان راهنما قطعاً مفید است.

داده های حجم در Ubersuggest را می توان از Google Keyword Planner بدست آورد ، اما استفاده از رابط کاربری بسیار ساده تر و ساده تر بدان معنی است که شما ترجیح می دهید از Ubersuggest استفاده کنید.

Ubersuggest همچنین برای هر کلیک (CPC) و اعداد مشکل AdWords هزینه دریافت می کند. اگرچه این موارد برای سئو مهمترین نیستند ، خوب است که اطلاعات داشته باشید.

2.AnswerThePublic

یک ابزار عالی برای کشف ایده های محتوا ، وب سایت AnswerThePublic.com این ابزار یک ابزار خودکار به صورت خودکار است ، به این معنی که فرایند برخی از کارهای بسیار جالب را که ممکن است قبلاً با Google انجام دهید ، خودکار می کند. می توانید یک کلمه کلیدی را در کادر جستجوی Google تایپ کنید و ویژگی تکمیل خودکار چندین پیشنهاد را ارائه می دهد که عبارت از جستجوی محبوب را نشان می دهد که شامل کلمات کلیدی شما در حال تایپ می باشد. SEOMOZ.Org بسیار عالی است زیرا این فرآیند را خودکار می کند و ایده های زیادی را در یک بار به شما می دهد.

من این ابزار را دوست دارم زیرا به ما یادآوری می کند که در مورد نحوه نگاه کاربران فکر کنیم ، که در قالب دعا و سوال است. استفاده از تلفن های همراه شیوه نگاه ما را تغییر داده است. قبلاً ما روی میز خود چیزی مانند "رستوران های بارسلونا" را در گوگل می نوشتیم ، اما اکنون چیزی راجع به "خوب گوگل ... بهترین رستوران های نزدیک من که یک تراس دارند" در تلفن های ما صحبت می کنیم. وقتی در مورد چگونگی جستجوی کاربران فکر می کنیم ، به ما کمک می کند تا محتوا ایجاد کنیم که پاسخ بهتری برای سؤال شما باشد.

As you can see, achieving a good SEO is not a simple task, but you have to be very clear about your keyword strategy and which ones you will use to position your content. This result will depend on the result you get with the development of your campaign.

AviationWebDesign.Net By Guide to SEO - Search Engine Optimization

وقتی به الهام محتوا نیاز دارید از این ابزار استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید کلید واژه های طاقچه بیشتری را برای هدف قرار دهید ، می توانید از این ابزار استفاده کنید ، که ممکن است رتبه بندی آنها راحت تر باشد زیرا رقابت کمتری دارند. به عنوان مثال ، "طراحی وب در وردپرس" می تواند یک کلمه کلیدی عالی باشد اما بسیار رقابتی است. این عبارت را در AnswerThePublic.com گنجانید و عباراتی مانند «طراحی وب Cordoba» یا «طراحی وب سایت Cantabria» را کشف خواهید کرد. با تمرکز محتوا در یک طاقچه ، می توانید محتوایی را ایجاد کنید که به بهترین وجه مناسب شخص مورد نظر شما باشد ، که باعث می شود آنها بیشتر از قبل تبدیل شوند. به طور کلی ، طبقه بندی کلمات کلیدی خاص آسان تر است زیرا آنها از اصطلاحات عمومی کمتری رقابت می کنند ، بنابراین شما مجبور نخواهید بود که برای این ترافیک خیلی سخت کار کنید.
3. برنده کلمات کلیدی

کلید واژه Shitter ابزاری بسیار ساده است که می تواند برای تحقیقات اساسی در مورد کلید واژه ها استفاده شود. نام ابزار در مورد هدف آن توضیح می دهد. تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای شناخت کلمات کلیدی که می تواند برای پست های آینده در وبلاگ یا وب سایت شما استفاده شود مفید است. کلمات کلیدی دم بلند شما را در رابطه با کلمات کلیدی بذر که نشان می دهید به شما ارائه می دهد.

این ابزار برای استفاده آسان است و هر کس می تواند در عرض چند ثانیه استفاده از آن را یاد بگیرد. ابتدا باید به وب سایت آنها بروید و کلمات کلیدی بذر خود را در جعبه خالی نشان دهید. سپس شما باید بر روی کلید واژه Shit کلیک کنید! لیستی از کلید واژه های دم بلند را مشاهده می کنید که تولید می شوند و با گذشت زمان ، این لیست همچنان افزایش می یابد.

4.Keywords Everywhere + Shitter کلمات کلیدی

در طول یک سال گذشته ، من طرفدار بزرگی از کلید واژه ها Everywhere Tool شده ام ، از طریق آزمایش و خطا در تست ابزارهای مختلف کلمات کلیدی و جستجوی وب سایت ، من به طور مداوم خودم را پیدا می کنم که به این یکی برگردم. استفاده از آن بسیار آسان است و به نظر من راحت ترین. اگر با کلمات کلیدی همه جا آشنایی ندارید ، این افزونه ای است که هم برای Chrome و هم با Firefox در دسترس است که حجم جستجوی کلید واژه را در نوار جستجوی Google نشان می دهد. دلایل زیادی وجود دارد که من این ابزار را به Keyword Planner ترجیح می دهم ، بنابراین بیایید فقط وارد آن شویم.
صرفه جویی در وقت

پس از بارگیری این ابزار ، می توانید از تمام مدتی که برای تحقیق و مقایسه کلمات کلیدی در سیستم عامل های مختلف صرف کرده اید ، خداحافظی کنید. ویژگی مورد علاقه من از ابزارهای کلیدی کلید واژه Everywhere این است که می توانید با مراجعه مستقیم به Google و تایپ کردن آن ، به سرعت حجم جستجوی هر کلید واژه را بدست آورید. از نظر فنی ، شما حتی نیازی به جستجوی کلمه کلیدی ندارید.

این ابزار به طور مستقیم حجم جستجوی آن کلمه کلیدی را در قسمت تکمیل خودکار Google و همچنین لیست های کلیدی اضافی نمایش می دهد. در مثال زیر ، حجم جستجوی کلید واژه «وکلا در بارسلونا» را مشاهده می کنید. همچنین هزینه برای هر کلیک (CPC) کلمه کلیدی و داده های رقابت را نشان می دهد. با این حال ، اگر روی جستجو کلیک کنید ، بسیاری از ایده های کلیدی دیگری را پیدا خواهید کرد که دلیل بعدی من طرفدار این ابزار هستم.
پیشنهادات اضافی برای کلید واژه

پس از جستجوی یک کلمه کلیدی در Google ، ابزار همچنین کلمات کلیدی مرتبط را در سمت راست نتایج جستجو نمایش می دهد. کلمات کلیدی نشان داده شده در این ویجت عباراتی هستند که افراد غالباً علاوه بر کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو می کنند. سپس ، اگر به انتهای نتایج جستجو بروید ، حتی پیشنهادات کلیدی دیگری پیدا خواهید کرد.

اینها جستجوهایی هستند که به جستجوی شما انجام می دهند. من همیشه این دو ابزارک را برای ایده های جدید کلید واژه پیدا کرده ام. همچنین به نمایش حجم جستجوی کلمات کلیدی کمک می کند ، بنابراین نیازی نیست که یک به یک به دنبال آنها بگردید.

همانطور که مشاهده می کنید ، دستیابی به یک موقعیت یابی مناسب SEO کار ساده ای نیست ، اما شما باید در مورد استراتژی کلمات کلیدی خود و اینکه از کدام یک برای موقعیت یابی مطالب خود استفاده خواهید کرد ، بسیار واضح باشید. این نتیجه به نتیجه ای که با پیشرفت کمپین خود می گیرید بستگی دارد.

نوشته شده توسط مدیر | رپورتاژ آگهی
| next page | next page